• (Android/iOS) Battle of Warships: Naval Blitz mod daugiau primogemų

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod daugiau primogemų ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man patinka šis žaidimas, nors turiu keletą pasiūlymų. Reikia šiek tiek daugiau grafikos Žaidžiant siųsti žinutę komandos draugams, visas žaidėjas gali matyti, kad message.plz tai pakeis kitame atnaujinime. Ir nors mano laivas niekada nepuola, ilgaamžiškumas automatiškai mažėja. Kas tai per velnias. O kartais laivas užstringa ir negali nusitaikyti.

    Labai įdomus žaidimas, tačiau nelabai realus. Vežėjai negali perimti gaudyklių, o kai kuriems, pavyzdžiui, IJN Kaga, jų reikia dėl mažo AA ginklų skaičiaus. Taip pat norėčiau, kad žaidime būtų povandeniniai laivai. Reikia pridėti tokias tautas kaip Italija, o kitoms, pavyzdžiui, Didžiajai Britanijai, reikia daugiau atstovauti. Komponentus turi būti lengviau gauti, taip pat laivus, kurie atrakinami tik iš konteinerių.

    Šis žaidimas buvo puikus, kol slavų berniukai tapo godūs ir nepakeitė atnaujinimo proceso. Vienu metu leisti tik vieną atnaujinimą yra juokinga. Įdėsite bet kurį laivą į sausąjį doką, visi atnaujinimai gali būti atlikti realiame gyvenime. Be to, jokių atvirų vandenynų mūšių. Tik salos ir kvartalai iki ginkluotės. Nerealu. Jėgų derinimas kartais būna iškreiptas, todėl mūšiai vyksta labai netolygiai. Apskritai šis žaidimas greitai tapo nuo 4 iki 5 žvaigždučių iki vieno iki dviejų žvaigždučių. Gaubtas atlaiko kelis smūgius. BS..

    Man patinka šis žaidimas ir man patinka, kad jis sukurtas remiantis tikrais laivais, tokiais kaip Rodney, bismarkas, karalius George'as 5. Man patinka, kad kai šaudome dūmai ir ugnis sklinda iš ginklų. Man patiktų, jei žaidimas turėtų vandens siurblius ir laivai, kurie iš tikrųjų gali pasukti, kai paspaudžiame dešinįjį arba kairįjį mygtuką. Bet tai nuostabus žaidimas, man patinka laivo dizainas ir kokybė, todėl ačiū, kad sukūrėte šį žaidimą, aš visa tai vertinu.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :