• (Android/iOS) Sweet Crossing: Snake.io נקודות מחולל קודים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sweet Crossing: Snake.io ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sweet Crossing: Snake.io IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ נקודות מחולל קודים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sweet Crossing: Snake.io 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    קונספט נחמד חוץ מהעובדה שכל האויבים שלי במשחק וחבורה של מחשב/AI מטומטמים

    Sweet Crossing: Snake.io Alkalmi avbc

    ממשיך להתחבר מחדש למרות שיש לי חיבור אינטרנט קבוע.

    התחלתי לשחק במשחק הזה... חשבתי שאני אהיה צולע, אבל זה היה מעכשיו.. זה הלך מיום ליום,,, הרגשה שהמשחק לא כזה גרוע בכלל. זה באמת היה די חמוד. אני אוהב חיות.. ובהחלט שהמשחק מדהים. לא הרגשתי רע בהתקנת האפליקציה הזו. המשחק הזה. בעל גרפיקה טובה... משחק טוב.. ואפילו חיות חמודות.. כולכם לא תצטערו..

    משחק טוב איך אני לא עושה את החפץ שמאחורי החיה זה נראה לא נכון החלק בחווה דומה קצת לעיירה שזה אכזבה קיוויתי לגדל את החיה שלי ארוך אבל נראה שהוא מנותק זה משחק מהנה כספומט ייתן יותר כוכבים אם זה ישתפר

    משחק טוב (Moonton) ו- (Mobile Legend Bangbang) תודה לך...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :